miercuri, 29 octombrie 2008

la mansarda cu mihaela radulescu

M-am gandit mult sa nu scriu despre povestea cu Mihaela Radulescu si noul ei iubit. In definitiv, de ce sa ma intereseze pe mine ca omul divorteaza? Sau ca isi gaseste un nou iubit?
Am sperat ca, asa cum a fost de un bun-simt admirabil in privinta divortului, se va pastra la locul ei si in ceea ce priveste noua relatie. Iata ca nu, asa ca n-am sa ma abtin! Mi-am aruncat astazi privirea pe un articol (da, din Libertatea, deh, lucrez intre femei!) si am vazut ca s-a apucat sa declare ca se simte foarte bine in garsoniera (inchiriata, 55mp- si-au facut bine treaba cei de la Libertatea!) lui Dani. Ei, de asta ma temeam! Ce urmeaza? Sa se iubeasca prin mansarde in luna lui marte? Sa bea absint, bere si absint in Club A? Sa inceapa sa se imbrace vintage, ca se poarta? Ori poate sa se tunda emo?
G, sper ca Mihaela, altfel o femeie desteapta, nu am dubii, nu are sa se apuce sa-si traiasca tineretile boeme pe care nu le-a avut niciodata acum, la 40 de ani. Dragii mei, fie si de dragul coolness-ului, ce-i prea mult strica, nu-i asa?!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Frate, da ai scris, nu gluma !!!